torsdag 21 juni 2012

Min dag


Så dagen idag löd: Först sa jag hejdå till Sara på stationen för hon åkte hem till Stockholm igen :( Va lite tråkigt. Men aja. Good things can't last forever. Sen så har jag inte faktiskt gjort något speciellt. Lixom bara suttit med designen och degat. Vilket är väldigt skönt :)

Imorgon är det ju midsommar och nu på kvällen kom min min farbror och hans tjej. Som ska fira midsommar imorgon. Men det kommer ju flera släktingar imorgon , vilket tycker jag är kul. Ska ta massa bilder! På den hära bloggen känns det bara som jag skriver, jag vill för fan bli någonting i bloggvärlden. Men det e sååå sjukt svårt. Jag måste sitta och tänka hur jag ska göra det här. Det är så många som bloggar om vardag och sen mode och tar bilder. Exakt som jag gör. Och det räcker ju inte. Det måste vara annorlunda, och det fan ska jag göra nu. Den här sommaren ska jag försöka. YAy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar